JASMINE

CRAVIN

Rating:
  • Currently 5/5 stars.

Views: 121

Tags: CRAVIN, JASMINE, PICS
Favorite of 4 people

Comment

You need to be a member of ThisIs50.com to add comments!

Join ThisIs50.com

Comment by Rennie on August 17, 2008 at 3:24pm
LOOK HOT!
Comment by BROBBEY PHISEAL on April 11, 2008 at 6:19am
YOU LOOK REALLY GREAT IN THAT STYLE!KEEP IT UP!
Comment by thesaint on April 10, 2008 at 3:55pm
damn...booty-full!
Comment by ZiggZazz on April 8, 2008 at 12:19pm
whats up gotta get up witha D-ville ya heard yep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Comment by STIZZO7 on April 7, 2008 at 1:30pm
DAM JASMINE, I MISSED U............GET AT ME BOO!
Comment by Da Beast on April 5, 2008 at 1:26pm
LET ME HIT THAT LOL




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Dub liked ChasinDatPaper's blog post Judge Grants Ludacris Full Custody Of His 1-Year Old Daughter, Cai
2 minutes ago
Tim Myer commented on ChasinDatPaper's blog post Benzino, Ex Love & Hip Hop Star Star Busted For Loaded Gun At Airport (Pics)
"How stupid do you have to be to bring a gun to the airport... and that eye is f***** wit me. Is he lookin at the camera or the person who took the flic ?"
14 minutes ago
Fuerza943fm posted a blog post
25 minutes ago
dave commented on ChasinDatPaper's blog post Lil Wayne Sues Birdman & Cash Money For $51 Million
"Birdman been spent that 51M on Fendi curtains Louis V couches and other various dumb shet."
29 minutes ago
the enforcer commented on ChasinDatPaper's blog post Lil Wayne Sues Birdman & Cash Money For $51 Million
"Laaaawwwwwdddd!!!!!!"
34 minutes ago
my comment made u mad smh commented on ChasinDatPaper's blog post Benzino, Ex Love & Hip Hop Star Star Busted For Loaded Gun At Airport (Pics)
"He's always stayed strapped from what I've ever known"
43 minutes ago
my comment made u mad smh commented on ChasinDatPaper's blog post Brazilian Supermodel Lisalla Montenegro Wilson Oozes Sex Appeal In Maxim Photo Shoot (Video/Pics)
"Pics ain't doin it for me at all"
45 minutes ago
my comment made u mad smh commented on ChasinDatPaper's blog post Lil Wayne Sues Birdman & Cash Money For $51 Million
"Lol where are u guys getting this Wayne fell off and ain't selling no more? He still sells more than anybody except Jay-Z and eminem. I didn't think he would ever go this far. Lol he's pissed at birdman something serious haha never…"
48 minutes ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy