Why is everybody d!ckriding Em? If they are doing it for sales or basically to gain some of Em fans or customers, then thats some sell out sh*t.Some ppl know damn well they dont really like his style or subject matter but to be a industry artist or some1 in the entertainment biz, bigging up Em is politically correct but to oppose Em is morally incorrect?

People really give Em and his fans way too much props. Just like when Ye & Drake says "Em is the greatest" alot of people knew it was'nt said out of genuine sincerity but to hopefully gain those same consumers who went out and made Recovery the best selling album of 2010.

More ppl sh!t on Jay z and hate damn near every move he makes. Em can get testicles rubbed in his mouth and never receive backlash but admiration. If i, a regular blogger diss Em, i get death threats and extreme hate for my opinion for not liking the great white hope.

People know Canibus ate Em up a few years ago but damn near all Em fans cant stand Canibus. Nick sticks up for his wife and fans wanna run up where Nick works with a bomb strap to their body and blow Nick up in the name of ALLAH, hell no, in the name of Eminem!

Practically anybody that works with Em, including my dude Jayz, know it benefits their career to do business with Em and maintaining a decent friendship with Em in the public eye makes Em fans have respect for that artist but deep down i bet or know they hate the fool as much as i do.

STOP SAYING DUMBSH!T LIKE "TUPAC WOULD HAVE LOVE EMINEM!"


AND SO WHAT I MADE ANUTHA THREAD HATING YOUR HERO. ITS THE ONLY REASON WHY I STILL COME TO THIS WEBSITE, TO SPREAD MY IGNORANCE.

Tags: REALTALK

Views: 207

Reply to This

Replies to This Discussion

craccas love eminem
lmao

Damn i miss Pac, BIG L, BIG PUN, BIGGIE AND FREAKY TAH
DEAD PREZ RULES-----study MALCOLM, GARVEY, HUEY
JAYZ IS DAT N!GGA
METHOD MAN IS SO UNDERRATED
if your a rapper and you got Em on yo album thats pure DESPERATION
I COULD'NT HAVE SAID IT BETTER
stans pray to m&m at night before they go to sleep
Eminem said that was his way of telling Nick congrads..

I thought about it and I understand it..

It's like he's saying.. f*** you for getting her first. That could only mean you got a prize don't it?
Ya'll are the minority Now dumbass hick
come say it too me Cracka and see how far you make it
skinhead mike you a racist 6itch
Attachments:
skinhead mike you a racist 6itch
Attachments:
nah rich n***** like jay only care about da money, race doesnt come into it, they want mass appeal

em iz talented tho but he iz overrated as hell
who is better than em?

other than pac.

RSS




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

abraham commented on ChasinDatPaper's blog post Royce Da 5'9 Says Nobody Can Beat Eminem In A Battle. You Agree? [Video/Poll]
"my mixtape video ic2 http://youtu.be/HUVeLfDNLcM"
2 minutes ago
abraham posted a status
"my mixtape video ic2 http://youtu.be/HUVeLfDNLcM"
12 minutes ago
Young Killah liked G-Unit Promotions's blog post 25 Facts You Probably Didn’t Know About G-Unit
17 minutes ago
Trev Turner updated their profile
18 minutes ago
the enforcer liked G-Unit Promotions's blog post 25 Facts You Probably Didn’t Know About G-Unit
26 minutes ago
BIGTIME commented on ChasinDatPaper's blog post Fredro Starr Of Onyx Spazzes Out On Charlamagne Tha God Over Brandy Oral Sex Question. Calls Him A P*ssy During Interview. Earns 'Donkey Of The Day' For Lying About 50 Cent Confrontation [Video]
"dude got #exposed by the breakfast club!!"
30 minutes ago
Fake Is The New Trend??? commented on ChasinDatPaper's blog post Private Jet Company Claims Lil Wayne Stiffed Them, Sues Him For $1 Million
"whats wrong with dem corny ymcmb always talk money in all of dem vids and didnt want to pay at then end lmao."
50 minutes ago
jonesn commented on ChasinDatPaper's blog post Royce Da 5'9 Says Nobody Can Beat Eminem In A Battle. You Agree? [Video/Poll]
"Kurupt can go faby Davis too a lot of these picks would be good battles it would be nice to see but I doubt if we will"
52 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy