Funny picture, I know, but all in all who do we think contributed to Hip-Hops decline. I would say wayne but it's not his fault all these retarded kids buy his sub-par album.

The Labels ?? maybe

Fans ??

Curtis's beef ??

Pac & Bigs Beef ?? [LOL]

Curtis's decline in music, causing everyone to get comfortable now ??

Views: 6938

Reply to This

Replies to This Discussion

??
Say Bra,
How do you get pictures to show up in your discussion? I click browse and then find a pic in my drive, but when I post the discussion the picture does not show up. I just clicked preview and the picture doesn't show up. Is there something else I need to do?
Thanks my Wigga
...
eminem
hahahah u mad that a white boy runs hip hop, so u decide to say he destroyed it lolololololol b**** a** nicca

yeah sure DWEEB.

"a white boy runs hip hop". riiiight.

oh sh*t...but a BLACK MAN runs the UNITED STATES OF AMERICA & the free world.

I WIN.

lmfaoooooooooooooooo ur a clown dawg

I was thinking the exact same thing when I first saw the picture. For the record I'm half-cash white/pacific-islander. I can't explain it without typing s*** all day on a blog for no reason other than to share my opinion on a blog, so I ain't gonna type it lol.

Oh and I like Eminem.
I just feel he was probably the greatest contributor to the demise of hiphop and it's creditability.

ON SECOND THOUGHT

I blame technology for removing the artistic SKILL necessary to create a song.
Now anyone can smash together a blend of noise and call it a single.

Ha!good joke ^
I'm dead serious.
2 words Young money Lol
2009-2010 were horrible. HIP HOP is back on the rise.. but the honest truth is hip hop died with the towers as Nas said.

RSS





Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

My Name Is My Name commented on corentin's blog post P. Reign Confirms Drake Will Drop A Mixtape
"I swear every Toronto rapper sucks Drakes d*** whenever they can"
9 minutes ago
Shamika Sanders posted a blog post

@TheRealJazO, @therealMICHANDZ, @rustejuxx357 & @GeneralSteele - "Brooklyn Kingz County" (Produced by @djmodesty)

Jaz O, Mic Handz, Ruste Juxx & Smif N Wessun's General Steele welcomes you to the mean streets of Brooklyn in the DJ Modesty produced single off the upcoming mixtape of the same name dropping January 31st.@TheRealJazO | …See More
20 minutes ago
RIO909 commented on ChasinDatPaper's blog post After 17 Years Cipha Sounds & Hot 97 Part Ways (Statements Inside)
"This dude a joke anyways.. never liked his shows.. glad he ain't with ebro in the morning"
38 minutes ago
Fake Is The New Trend??? commented on corentin's blog post Mayweather and Pacquiao Met Courtside @ The Miami Heat Game
"pac man all the way mayne"
44 minutes ago
fan123 commented on corentin's blog post 2 Chainz Announces Plans To Run For Mayor Of Hometown
"LMFAO US so f****** done son!"
1 hour ago
Essino-Dub commented on corentin's blog post 2 Chainz Announces Plans To Run For Mayor Of Hometown
"Are you f****** kidding me?"
1 hour ago
Jay Harris liked C-Lo's blog post G-Unit's Kidd Kidd Parties In Atlanta [Video]
1 hour ago
Pandaemonium commented on corentin's blog post Mayweather and Pacquiao Met Courtside @ The Miami Heat Game
"the bodyguard looks like he could literally eat a grown a** human being!! Where did Floyd find his mutant a**, in a human growth horomone factory? This n**** was found on the conveyer belt nursing on the vial dropper/filler."
1 hour ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy