What's up with the Plastic Surgery everybody getting?? It seems like now in our generation every woman has a fake a**, fake hair with the fake nails to match! What happen to the REAL GIRLS?!!?

It seems the since the early 2000's alot of industry chicks have been getting fake breasts and alot of botox and steroid shots. But now, these chicks are taking it to the ultimate they are goin to the plastic surgeon coming out a whole different plastic person. The recent raise in Barbie's (SMH) has really brought this to my attention. I'm not sure if its cool to idolize something that isn't in any form real. Especially if it's making young girls wear make-up thats makes them look 40 and wanna get breast and a** implants because they wanna be a damn BARBIE. PLASTIC MELTS! LMAO!

Tags: A**, Barbie, Breast, Implants, Industry, Music, Women

Views: 139

Reply to This

Replies to This Discussion

loooooooooooooooooooooooooooooooooooool















FLOCKA!
hahahahahaha
Naw I'm good... I don't need fake tits and plastic surgery to look good. I'm great with the body god and my parents gave me. Anything else wouldn't be cool. No pun intended.
I feel that I f*** with some one as they come but they must look good that plastic s*** get 2 u when u older trust I see that s*** on them yardy girls in the hood and they be about 40 with there face and tits looking sick in partys looking for a young guy not me I have taste
G-upliftment !
this is Gansta_mal
Lol... Tell em Ma... Keep it real Ladies!!!
b****** been gettin fake breast/surgeries for decades now its not anything recent plus I really dont care just as long as it looks good
On the real who are you too talk you got nice tits = no need for implants

nice lips= no botox

aint nuttin wrong with your booty some soul food couldnt fix


bottom line if its about money , those fake titties in the music , porn , certain types of modelling , etc

return the investment in spades.
LOL. Thank u. But the discussion wasn't about me. I'm fine with how I look no a** and all... LMAO. I'm talking bout these young girls that are growing up into this stupid a** Barbie trend. Fixating on being something that they can't be.
sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeit , aint like a pair of buttpads is the end of the world , shouts to nicki minaj lol

Is some aspiring actress or model that know for sure that a pair of a cups aint gon cut it in the hiphop modeling industry upgrading they s*** to compete with the competition supposed to forgo a procedure that could literally make or break her career , just because some girl growing up may get the wrong idea.

i spoke on how you look because thats what influences your life and your world view , im certain you have a wonderful social life and have men offering dicks to you like walmart offers low prices , but you cant speak for someone who's shoes you aint walked in .

look at this susan boyle chick , she got her first kiss when she was 50 or someshit , if she had some pair of high prices tigobitties back in the day , she would have spent the last 30 years doing the kama sutra

Thats crazy. I'm just saying it's better to love thyself than to destroy yourself. These chicks no they gonna age and start sagging. That silicone don't last forever. If they don't understand that then hard head makes a saggie a**.
that's a vibe....

RSS




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Tee - Tee updated their profile
21 minutes ago
Essino-Dub commented on ChasinDatPaper's blog post WTF? Con Man, Alan Knight, Avoided Jail For 2 Years By Pretending To Be In A Coma. Scams Neighbor Out Of $66K During That Time (Video/Pics)
"WOW"
24 minutes ago
ZACK posted a status
"MARIAH CAREY GOT MY BUTTERYFLY RING ON CHECK THE PICS ITS ON HER RING FINGER I LOVE HER WITH ALL MY HEART"
35 minutes ago
street connfinement magazine posted a blog post
1 hour ago
M.FADED shared their video on Twitter
1 hour ago
Pandaemonium commented on ChasinDatPaper's blog post WTF? Con Man, Alan Knight, Avoided Jail For 2 Years By Pretending To Be In A Coma. Scams Neighbor Out Of $66K During That Time (Video/Pics)
""funny" sorry for the typing fail, lol."
1 hour ago
Pandaemonium commented on ChasinDatPaper's blog post WTF? Con Man, Alan Knight, Avoided Jail For 2 Years By Pretending To Be In A Coma. Scams Neighbor Out Of $66K During That Time (Video/Pics)
"crazy kinda funning and f***** up all roled up into one story!!"
1 hour ago
Lisa Trindade replied to Musicof09's discussion Looking for a challenge
"EY EY EY EY Im a big girl I make my own desicion I dont need a man to believe in You got that ammunition in the right positions You can play the field when you leave me ey ey ey ey"
2 hours ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy