WHATEVER HAPPENED TO SPIDER LOC? AND I WONDER IF 50 LET EM GO AND WE JUST AINT KNOW OR WHATS GOING ON LAST I HEARD HE WAS STILL SIGNED TO G-UNIT.

Man I Was Listening To Spider Loc's Song Dedicated To 50 Called "Celebrity" And All I Could Say Damn What Happened To Him. U Dont See No More Mixtapes From Him On Here Or Even Just Songs Here And There. He To Me Outside Of Yayo And Banks Has Been The Most Loyal Aritst To 50. Anyone Who Works In The G-Unit Office Or Knows Please Give Us The Fans An Update On What's Going On With Spider Loc. I See Hot Rod Still Signed And His Single And Album Is COming Out.

Views: 524

Reply to This

Replies to This Discussion

yeah i here that but i wonder why spider loc hasn't been putting out any music and you never hear or see anything from him on here or no info or nuthin its kinda like whats going on. hot rod is doing his thing and u see him alot around the unit now.
i havent seen hot rod round de unit in a long time the f*** u talkin bou, spider loc and hot rod both just lazy fuckz
Loc is wack thus deetee doesn't give a F**k
o.. spida loc is actually working as an assistant manager at the walmart in los angelos, california
Actually it's in Denver Colorado
o yea he transfered to the walmart in denver, colorado.. no tax out there
Rofl
Who cares about Spider Loc and Hot Rod? There not all that great as artists to begin with and evan if there still signed to G-Unit it's not going to get them any were. Its either they create there own buzz or there gonna remain underground.

RSS




Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Versa commented on ChasinDatPaper's blog post WTF? Rapper Kasper Knight Shoots Himself In The Face For A Music Video: 'I Swallowed The Bullet' (Warning: Graphic Video)
"idiot"
11 minutes ago
C~Bop liked NewMusic's blog post Ar-Ab Ft. Oschino - Shut Em Down (Audio)
58 minutes ago
MR TOP NOTCH commented on ChasinDatPaper's blog post Donkey Of The Day: Internet Trolls/Drake Fans That Ran Up On Joe Budden's Crib (Audio)
"@SMP nobody likes you so none gives a toss what you think, racist a** idiot, I bet some white boy stomped you out and you never got over it"
1 hour ago
Beloved Quinones commented on Stackerdecks.com's blog post Michael Jordan donates $1 million to two organizations trying to better police-community relations
"He probably not even a billionaire yet cuz they would never permit a coon"
1 hour ago
MR TOP NOTCH commented on ChasinDatPaper's blog post WTF? Rapper Kasper Knight Shoots Himself In The Face For A Music Video: 'I Swallowed The Bullet' (Warning: Graphic Video)
"More racist dumbshit from SMP, more funnyass truth hurts ish from united.."
1 hour ago
MR TOP NOTCH commented on G-Unit Promotions's blog post CNN's Van Jones Debates Trump Supporters on Current Issues & The Future of America [Video]
"@SMP that's rich coming from the biggest racist up in here"
1 hour ago
MrArcherthePromoter commented on MrArcherthePromoter's video
1 hour ago
MrArcherthePromoter shared their video on Google +1
1 hour ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy