What music video do you want to see next off of 50 Cent's mixtape "The Big 10"?

Let 50 Cent know what you want to see next...

Tags: 50, ?, Cent's, The Big 10, What, do, mixtape, music, next, of, More…off, see, to, video, want, you

Views: 4705

Reply to This

Replies to This Discussion

SHOOTING GUNS FT KIDD KIDD
Suck a roll on
Body On It or Stop Cryin.. gotta make a Statement wit either one of those videos
Body On It

and the video should include ThisIs50 forums
and Mics profile when he says "Eat A D!ck, Chew It"
lmfaoooooooooooooo yours should be there too CJ LOL
^
Shooting guns
No more after that "off and on" video i can tell the rest of his videos are going to be boring and just him standing there lip syncing with some type of fitted on
Nah Nah Nah is really slept on. I wanna see that video. The song is gutta. I'd shoot it on the street in the whips and a bunch of grimey dudes in the alleys/dirty streets. Make the vid real dirty.

1.Put Ya Hands Up
2.Shooting Guns
3.Body On It
4.N***** Be Scheming

ZV Shooting Guns is going crazy in the streets, if THE G promotes this it might be bigger than '' i get money''.
Shooting guns../-) please and thank you... :-)

RSS




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Loch121 posted a status
"Loch Busta Rhymes and Eminem Calm Down freestyle https://www.youtube.com/watch?v=i8d_OJ6STrY … … #music #hiphop #Atlanta #underground #indie"
7 minutes ago
RexGdubb liked ChasinDatPaper's blog post Hilarious: Alaskan TV Anchor Charlo Greene Curses Live On Air, Resigns After Revealing She Owns Weed Club "F*ck It, I Quit" (Video)
9 minutes ago
Kellz shared ChasinDatPaper's blog post on Facebook
12 minutes ago
Kellz shared ChasinDatPaper's blog post on Twitter
12 minutes ago
Kellz liked ChasinDatPaper's blog post 50 Cent Chronicles: Talks Eminem "It's Tough For Some People To Accept That You Have A White Artist That Does It Better Than Blacks," His Own Success On & Off Stage & More [Video]
12 minutes ago
senya commented on ChasinDatPaper's blog post Huh? Florida Woman, Jasmine Tridevil, Spends $20K On 3rd Breast To Turn Off Men (Video/Audio/Pics)
"So she she don't wanna attract men, but rather attract freaks, or sci-fi geeks...smh, what ah dumb b****"
54 minutes ago
PLAYBOYD commented on ChasinDatPaper's blog post Huh? Florida Woman, Jasmine Tridevil, Spends $20K On 3rd Breast To Turn Off Men (Video/Audio/Pics)
"Ugh old total recall looking biotch this ain't a movie everybody wants fame"
1 hour ago
CDeezNutz commented on ChasinDatPaper's blog post Best Sports Interview Ever? Austin HS Football Player Appolos Hester Delivers Epic Post-Game Chat (Video)
"His Jersey was clean as fuuck. He was just the motivational speaker"
1 hour ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy