Views: 407

Reply to This

Replies to This Discussion

RIP
Nah, Hell Na, 50 Cent Is About To Rip Another Plasma TV,
lol
There are loads of other sites on that list too.
this is the price hip hop pays for selling the f*** out
i think every site i go to is on that list lol
lmao I told dee tee this is why the mods kept deleting his dumbass leak threads and he wanted to argue with me about "this is just the forum not the website" well the forum is part of the website you dumb fukc
what leaks thread? & u never told me s*** wtf
my bad it must have been still flow or dunne, one of you dhh homos kept making a thread with tons of leaks in it and they were b******* that the mods were deleting it and I explained to him that this site could be shut down from us posting links and he went on and on about how that couldnt never happen because this is "just the forum"


all of these sites that have been shut down had main sites and then forums with leaks, the forums are the website too and I tried to explain that to whatever idiot had that thread
nd who said thats why ti50 is on the list u RETARD, so ure tellin me ALL THE SITES there have forums on there wit ppl givin out album leaks...DUMBASS

or maybe if u read the sheet you'll see its to do with music sharin..im sure if u go on the front page theres always MUSIC from OTHER ARTIST on there like EVERY other SITE DOES...

idiot..
LOL ive been on a number of those sites they've listed..still dnt know why theyre catchin feelings tho, so how ya artists gonna get coverage if u cant post their new songs..GTFOH

lol REALTALKNY is on there too

who GIVES A F*** THO..theyve got 45 pages of sites they ''blacklisted'' and so...whos gonna go through all 45 page to regulate this

RSS




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Timur commented on Phelonius Caperz's blog post The Game Shuts Down Rumor That He Fathered A Child With A 15-Year Old
"the f*** did you expect from a male stripper"
55 minutes ago
Contained posted a blog post

Sean Mack & Fly Boii Quis Talks Being Fly N*****, SnapEnt, Strands, And More

Now when you want sone entertainment, this are the gentlemen to come see. These guys got they business down packed on what's going on in their gang. Sean and Quis laying things down in the Bean City making their own moves and doing there own thing.Related Content: Sean Mack Ft…See More
1 hour ago
Organic Music Marketing posted a blog post

Tone Pain - Bobbie Flay

Music Video Link: https://www.youtube.com/watch?v=qycfDtgcNxE&sns=tw Bio : I'm tone pain born tony dennis I'm from a small town called Camden Arkansas aka queen city the same town mega pop star neyo is from I grow up in the projects the…See More
2 hours ago
Haven Hall posted a blog post

Messy Marv Counts 200k In Cash! (Signs with Berner)

Reports have been circulating that Messy Marv has officially signed with hip-hop heavy-hitter, Berner's, record label. The news, which will undoubtedly shake up the Bay Area hip-hop scene, was announced via Instagram. Check the posts below. See More
2 hours ago
united-gs commented on Phelonius Caperz's blog post Redman On Eminem's BET Cypher: "He Used His Power As A White Person To Make A Statement For Us" (Video)
"Further more, look at your pic, your eyes are wide shut"
4 hours ago
united-gs commented on Phelonius Caperz's blog post Redman On Eminem's BET Cypher: "He Used His Power As A White Person To Make A Statement For Us" (Video)
"@LadyTruth, there is a a big difference between white and white trash, white trash has no privilege...what did i say that was racist? Saying whites have no power is racist? Lol smh The black man is God"
4 hours ago
BeeLo Loco shared their video on Facebook
4 hours ago
LadyTruth®™ liked Besir Esati's blog post Keyshia Cole - 11:11 Reset (Album Stream)
4 hours ago

© 2017   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy