THE MONEY TEAM: 50 Cent and Floyd Shut Down Club Vain in Orlando AllStar Weekend

The Money Team Celebrates Money Mayweathers BDay at club Vain

appearances by Dj Prostyle, R&b Singer Tank, and others

Views: 1344

Reply to This

Replies to This Discussion

Cockfest
lol
MY BIG HOMIE MAKES A THREAD AND IT ONLY GETS 1 COMMENT
YOU MUST BE OUT YOUR MIND IF IM GOING TO LET THIS SH** FLOP
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!
That Cake remix is fire tho
^ I realized that too, with a surprise.
balling
It don't get much more boring than watching 50+Floyd in a club together.
They don't drink,smoke or holla at broads to even have them within view...not much to see here.
wtf are you talking about f*****?
Lmao.. you would be holla'in at broads if you had 400 mill? Put down the Kanye CD's, that's why the nicca getting turn down and going home with his tail between his legs writing nonesense like 'Bougie girl, grab her hand, she don't dance, excuse my french, but I'm in france, I'm just saying''
Okay beta male(Kanye).. don't be killing em wit ya punk lyrics now!
I don't know about not having broads in view part.. but then again, Yeezy loves giving flat foot h0z shine because his insecure a** needs to feel validated.
''She front, she out the same minute, replace her in five She ain't dope, she don't get digits, or waste my supply'' - Bank$
Its the Angle of the Camera and thats the VIP Section where they were celebrating Mayweathers Bday
There are pics floating around of all the bad b****** that were there that night
Lets make a thread about 50 and his bf floyd since we cant talk about the classic timeless music he's been putting out lately
ouch.

RSS




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Rpj23 commented on NewMusic's blog post Gucci Mane - 'Young N*****' ft. Fetty Wap & Jadakiss + 'Parking Lot' ft. Snopp Dogg
"Terrible."
5 minutes ago
the enforcer liked Besir Esati's blog post Method Man "The Meth Lab" (Album Cover/Tracklist)
10 minutes ago
Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

New Music: Nyce Da Future, Remo The Hitmaker, Kay1ner & Lot-A-Nerv 'Know what Chu Want'

Nyce Da Future Ft. Remo The Hitmaker, Lot-A-Nerv & Kay1ner - Know Chu Want (Prod. By Remo The...

thisis50.com

Nyce Da Future, Kay1ner and Lot-A-Nerv, together known as Nueliphe World, team up with super producer/singer Remo The Hitmaker for a very…

See More
Facebook20 minutes ago · Reply
NewMusic's 8 blog posts were featured
24 minutes ago
NewMusic posted blog posts
24 minutes ago
hater squasher commented on ChasinDatPaper's blog post Jack Thriller x Mikey T: Talks 40 Glocc Fight, Training & More (Video)
"Y'all don't get it ....if 40 glocc would have bodied game for that b******* ..the police would have came rite to him ....because game put out that video guarenteeing that if anything happens to him the police would no where to look ...that…"
35 minutes ago
rolie polie commented on NewMusic's blog post Chief Keef - 'Zero To Two Fifty'
"The fuq is that N**** wearing tho?"
54 minutes ago
john smith liked NewMusic's blog post New Music: Lil Wayne & Charlie Puth - Nothing But Trouble
1 hour ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy