[Single Artwork] 50 Cent - My Life (feat. Eminem & Adam Levine)

Single dropping on November 27, 2012 on iTunes! Go and get it.

Views: 4296

Reply to This

Replies to This Discussion

By the way, S1 did it. Adam and 50 will be performing it on November 26 on The Voice.
If this isnt a hit, i think it might really be over

u too grown man. PLZ. erry year ma fuccas like u, fans become DOUBTERS, n hate talk shiiit..silly girl s***. DEN ASAP u bacc logging in and cliccin play on anything related to 50. stop it. you love 50 cent.

ok 50 this might be your last chance at mainstream
A white guy richer than u.
Lead singer of a rock band. I dont know which one though.
Maroon 5.
It worked for RUN DMC & Aerosmith.

WALK THIS WAAAAAAY!!!!!
Yeh, it's going to be his 'LAST' chance. smh... STFU
getting emotional? a single with these 2 huge white guys better go platinum easily
Lol yall will never understand why New Day flopped. Smh
^

RSS




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Rucku$ commented on NewMusic's blog post T.I. Ft. Young Thug - I Need War (Official Music Video)
"Paintball guns is the new gangsta!! I ain't mad, killin ain't cool, fools."
13 minutes ago
KINZY updated their profile
29 minutes ago
Emanuel Deloza commented on ChasinDatPaper's blog post Iggy Azalea Beats Drake & Eminem For 'Favorite Hip Hop Album' & 'Artist.' Katy Perry & Beyonce Win Big At The 2014 American Music Awards
"Race aint got s*** to do with it u dumb fck smdh"
30 minutes ago
KINZY liked KINZY's video
44 minutes ago
KINZY commented on KINZY's video
46 minutes ago
KINZY posted a status
50 minutes ago
KINZY and FORTUNE are now friends
50 minutes ago
Grandmaster Z commented on ChasinDatPaper's blog post Iggy Azalea Beats Drake & Eminem For 'Favorite Hip Hop Album' & 'Artist.' Katy Perry & Beyonce Win Big At The 2014 American Music Awards
"Lol I can't believe people still watch these award shows. Its all rigged so don't act surprised when they announce who won and in your mind you feel they chosen the wrong artist."
52 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy