PUSHED BACK YET AGAIN: Street King Immortal to be released in the Spring is the latest directly from 50 on MTV News. Link in the comments

Views: 674

Reply to This

Replies to This Discussion

http://www.mtv.com/news/articles/1700465/50-cent-street-king-immortal-delay-spring.jhtml
Well after I heard First Date, then My Life and then Major Distribution I had a strong feeling this album would get pushed back. Guess I was right. I think it will be pushed back at least a couple more times as well. SMH. CLUB BANGER 50. Go with what works for you.
No album cover, no track list, no pre-orders, nothing

I doubt this will come out in spring

I wouldn't be surprised if he says it comes out in July on his birthday like he said last year lol
He may as well wait ANOTHER year.

2013 will be highly competitive and SKI will get overlooked.

**waits for some groupie *ss n*gga from Auschwitz, Germany to tell me how well "My Life" is doing on the Fuhrer's charts**
lmfao wrec' went all the way in aushwitz germany lmao
Fif's No Man scooped you on this V.

But anyway, 50 NEEDS DOPE BEATS.

None of the four so-called "test singles" bang out.

Hence, no hit to sell the album.

Hence, ANOTHER PUSH BACK.
What do you mean he "scooped" me? DId you mean that he already posted somehting about the push back?
Yes.

Look THAT WAY V >>>>>>>
And yes, he needs dope beats, My Life, First Date and Minor Disribution are not what he needs. Minor Distribution is the best of those 3 but will not be a hit.
You forgot "New Day".

4 Singles.
First date wasn't a single. Smfh
ROFL! Did this dude just blame interscope again?

RSS




Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Track Out posted a blog post

***NEW MIXTAPE*** Chekmäte - Mic Chek [ThisIs50.com]

Professional Music Enterprise Presents the first mixtape release from Vallejo, California native Chekmäte. This project features appearances from D-LO, Louie Da Fourth, G.R.A.M., Donis, and more...…See More
5 minutes ago
Swift-o commented on ChasinDatPaper's blog post Joe Budden Chases Down & Threatens To Kill Drake Fans That Came To His House, Taunting Him (Video)
"Drake fans p**** just like drake lmao. This proves the only ones that f*** wit drake are p***** biches and suckas."
37 minutes ago
Steve POST commented on ChasinDatPaper's blog post Joe Budden Chases Down & Threatens To Kill Drake Fans That Came To His House, Taunting Him (Video)
"When keeping it real goes wrong, and get punked like a b**** and expose yourself on your own twitter."
2 hours ago
MR TOP NOTCH commented on ChasinDatPaper's blog post Ca$his - Chief (Short Film) (Prod. By Rikanatti - Dir. By AJ Satterfield)
"Compton menace with cash money! Nikkas never coming out"
2 hours ago
MR TOP NOTCH commented on NewMusic's blog post Joe Budden - Just Because (Drake Diss)
"These blind a** Drake fans not listening to the song, their hero ain't said s*** but Joe got bodied aghaha can you losers hear yourselves"
2 hours ago
Daphenous Reid commented on ChasinDatPaper's blog post Joe Budden Chases Down & Threatens To Kill Drake Fans That Came To His House, Taunting Him (Video)
"You don't see any blacks doing dumb chit like that"
2 hours ago
MR TOP NOTCH commented on ChasinDatPaper's blog post Suge Knight Tells Judge He Doesn't Want To 'Die In Jail' After His Defense Team's Request To See The Names Of Informants & Witnesses Is Shot Down Out Of Fear Of Retaliation
"Look how many meatheads up in here think suge is cool lol they throwin him under the bus, and running him over then reversing and again"
2 hours ago
MR TOP NOTCH commented on ChasinDatPaper's blog post Ciara Files Legal Documents Claiming Future's Disparaging Remarks Cost Her A $500K Endorsement Deal
"Lol @yoyoeys rant at united, look how upset f***** is over some spelling, must have a mad hard on for half man ciera"
3 hours ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy