Men lie , women lie , picture don't . I mean this b**** is getting prettier and prettier ....

Man this b**** is a problem.

Views: 1201

Reply to This

Replies to This Discussion

im pretty sure wayne is hitting that a**

You gotta say nicki look good in these though Lol RIGHT

Only this FREAKOID would come into a thread about a fine *ss b*tch like Nicki Minaj and jump on 50's d*ck.

**facepalm**

PAUSE.
Lol I knew you girls would come in here & Start Bleeding all over SMH 2 simple kids
chances are he's a virgin just like Eda LOL
Lol flash b*tch please
holy s*** bro...she looks perfect
Pic is kinda blurry though.
b**** ugly, with a fat a** and lots of makeup...regular chick thats famous...
ROFL!!!

I been told ya'll n*ggas.

ANYway, she's the 2nd baddest on the planet.

Do I REALLY need to remind you who #1 is????

nah thats debatable... ahahahah

Beyonce is right but nicki sure is getting there.

RSS




Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Breezy Says posted blog posts
4 minutes ago
a.Rose commented on ChasinDatPaper's blog post The Game Roasts Meek Mill For Shading Nicki Minaj Following Remy Ma Diss: "What Type Of N!gga Wanna See The Girl That Gave Him Everything He Got Hurt?"
"The Game must got album on the way saying all this lol"
30 minutes ago
Profile Icon via Twitter
The Game Roasts Meek Mill For Shading Nicki Minaj Following Remy Ma Diss: "What Type Of N!… https://t.co/TC45Xkzpbq https://t.co/s3ingYmFln
Twitter42 minutes ago · Reply · Retweet
Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

The Game Roasts Meek Mill For Shading Nicki Minaj Following Remy Ma Diss: "What Type Of N!gga Wanna See The Girl That Gave Him Everything He Got Hurt?"

The Game Roasts Meek Mill For Hating On Nicki Minaj: "What Type Of N!gga Wanna See The Girl That Gave Him Everything Hurt?"

thisis50.com

The Game vs Meek Mill beef is back on the front…

See More
Facebook51 minutes ago · Reply
ChasinDatPaper's 2 blog posts were featured
55 minutes ago
ChasinDatPaper posted blog posts
55 minutes ago
Profile Icon via Twitter
The City Is Ours (Trailer): Presented By Ar-Ab, OBH Records & Do 4 $self Records https://t.co/AKeGMUA3lM https://t.co/nOyPC2gDM1
Twitter2 hours ago · Reply · Retweet
Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

The City Is Ours (Trailer): Presented By Ar-Ab, OBH Records & Do 4 $self Records

The City Is Ours (Trailer): Presented By Ar-Ab, OBH Records & Do 4 $self Records

thisis50.com

Video After The Jump Philadelphia bosses Ar-Ab (OBH Records) and Teefy Bey (Do 4 $elf Records) have teamed up to present a gritty new urban drama web series…

Facebook2 hours ago · Reply

© 2017   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy