Tags: From, Love, Paris, Precious, With

Views: 3756

Reply to This

Replies to This Discussion

haven't heard those tapes, French Montana is a buzz rider tho. He will change his style to fit in. What is the Murda tape you're talking about? Wanna listen to it.
uncle murda - murder was the case
heres the link http://www.datpiff.com/Uncle-Murda-Murder-Was-The-Case-mixtape.263014.html

aight, props. Most of the beats on Murda's tape ain't original tho. He's just freestyling over other ppl's beats and he uses some souther beats as well. Tape doesn't sound bad tho, will give it a better listen later.

yup this is garbage the sound quality mad low this thing only wight 46.6 wtf is wrong with the unit fifty mixtape weighd like 100 mb how com yayo n paris mixtape only weight 46.6 this could of been way better if the quality was high
Stfu
go suck a d*** dumbass
Banks seperated himself from the unit because of all the hate towards the Unit.......Really the only thing he can do when he spits that good and makes such good music......and shud be gettin 10x the airplay of RoSS for example......guilty by asscoiationm.....Guilty of what.....I dont knw.
s*** low quality wats wrong with the unit
AHAHHA AT FIFTY CENT QUOTING RICK ROSS he said wat ross said " ur not in my tax bracket wtf" u only earned 5 milli last year this is why the unit is dyiin that was a low quality mixtape and fifty shouldnt talk its not his mixtape
lmao 50 said it way before ross bro.
U ain't in the 500k tax bracket famz stfu

RSS




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

BIG SI replied to 50 Cent's discussion Post Your Blog Entry Here
"Big Si is one of the hottest up & coming Rappers from North Wales in The United Kingdom. He has worked with Hiphop heavy weights DJ Bobcat (producer for 2pac, Eazy E, Ice Cube, Mack 10) Kokane and has been featured on the Core DJ'S as well…"
22 minutes ago
robin commented on G-Unit Promotions's blog post Get Your Tickets NOW to See G-Unit Performing In Philly, Maryland & Boston!!
"1st"
30 minutes ago
robin commented on G-Unit Promotions's blog post Get Your Tickets NOW to See G-Unit Performing In Philly, Maryland & Boston!!
"Come to Los Angeles."
31 minutes ago
fan123 commented on corentin's blog post Lol - E-40 Doesn't Flinch (Video)
"HIGH AF LMFAO"
2 hours ago
My Name Is My Name commented on corentin's blog post Lol - E-40 Doesn't Flinch (Video)
"speaking of slow as hell... "he tries to caught the ball""
2 hours ago
SHOT shared their video on Facebook
2 hours ago
WHOOOO commented on corentin's blog post Lol - E-40 Doesn't Flinch (Video)
"dude reaction was slow as hell. he tries to caught the ball AFTER it almost hit him lol"
4 hours ago
Ronaldis Delahon commented on NewMusic's blog post Lupe Fiasco Ft. PJ - Mazinger (Prod. By S-X)
"This cat is too underrated to say the least."
4 hours ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy