"In Da Club">>>>>>>>>>>>anything that Ross/Dre will ever Do!!!!

I gave Dre a pass when he worked with the Game because he did produce his first album and had a little history, but the warning signs should have been seen then. The Game helped to destroy G-Unit, and systematically ruin a brand. That let me know right then that Dre is a b**** a** n****. Tupac tried to warn us. Dre got all the credit for Tupac, when the only song he produced that was a hit for Pac was "California Love." You see Dre flipped to working with Jay and Nas, even after Pac named them in "Against all Odds." What more proof do we need?

Dre and Scott Scortch produced "In the Club." That song saved Interscope and Aftermath. Now Interscope salty at 50 because that n**** did the Vitamin Water thing, got SK, and got the earphones. That's hatred, plain and simply. 50 is a loyal n****, cause I would have went at Dre after the Game s***. He loyal to Em, even after Em did tracks with Wayne and TI. Not only is it an insult to 50 to work with Ross, you disrespecting Em too, he called Em a honkey. But this is nothing new. Dre did it to Easy-E. Did it to Snoop. Did it to Pac. Now it's 50's turn. But Dre's light won't shine unless it's with those damn earphones, because Ross could never be 50, and Dre will never make another In Da Club. The most played song in radio history! That's a fact!!!!! Sorry for the long post, but facts are facts!

Views: 128

Reply to This

Replies to This Discussion

lmao
co-sign, f*** Dre, he's a bitchh, 50 sold more albums than dre, got more buzz than Dre and Ross, more popular and has everything, they all jealous of Fif, 50 Cent the only true rapper G-unit 4Ever
there use 2 be a dude on here named g unit4ever with the massacre special editon pic is tht you?
nope
have you listened to Chronic, 2001, MMLP, SSLP, or Doggystyle????.....
uhhh....you know who produced In Da Club right?
In Da Club is Dre's beat...damn what a fool.

RSS




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Rucku$ commented on NewMusic's blog post T.I. Ft. Young Thug - I Need War (Official Music Video)
"Paintball guns is the new gangsta!! I ain't mad, killin ain't cool, fools."
6 minutes ago
KINZY updated their profile
23 minutes ago
Emanuel Deloza commented on ChasinDatPaper's blog post Iggy Azalea Beats Drake & Eminem For 'Favorite Hip Hop Album' & 'Artist.' Katy Perry & Beyonce Win Big At The 2014 American Music Awards
"Race aint got s*** to do with it u dumb fck smdh"
24 minutes ago
KINZY liked KINZY's video
37 minutes ago
KINZY commented on KINZY's video
39 minutes ago
KINZY posted a status
43 minutes ago
KINZY and FORTUNE are now friends
44 minutes ago
Grandmaster Z commented on ChasinDatPaper's blog post Iggy Azalea Beats Drake & Eminem For 'Favorite Hip Hop Album' & 'Artist.' Katy Perry & Beyonce Win Big At The 2014 American Music Awards
"Lol I can't believe people still watch these award shows. Its all rigged so don't act surprised when they announce who won and in your mind you feel they chosen the wrong artist."
45 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy