Young Money leader Lil Wayne is ready to start focusing on retirement and has even announced his final solo effort will be an upcoming Carter IV follow-up.



Weezy F. Baby said dedicating more than 20 years in the rap game fueled his decision.
"I know y'all want me around for a little bit, [but] Tha Carter V is my last album," he revealed. "I've been rapping since I was 8 years old; I'm 30 now. That's a long time, and I like to do so many more things, and when I like to do something, I end up loving to do it real quick. And I love to do something, I'm fully focused on it and it only, and music sometimes is not that 'it.'" (MTV)

Views: 350

Reply to This

Replies to This Discussion

G G G G G G G G Unit!

fucc wayne/ymcb/doja/floyd mayweather/tlie da rat ggggg-unit

yo 50/chasindatpapaper/ chris lopez please give my hispanic friend a job....please he takes blogs from otha websites and think he got exclusives rofl rofl ROFLLLLLLL like anybody cant do that.....but he sucks alot of g-unit DYCK so he would fit in....

ANOTHER "exclusive" from HATE BEIN' A LANDSCAPER.

Good Job.
Rofl HATE BEIN' UNEMPLOYED stay hitting up the last 13 bloggers on thisis50 with exclusives.
LOL.

True Indeed. But what HATE BEIN' UNDOCUMENTED fails to realize is that no matter how many "exclusives" he copies and pastes from HHDX he'll NEVER get a TI50 moderator job.

Right.

what HATE MOWIN' LAWNS also fails to realise is that nobody is gonna take a dude that believes gucci manes icecream tattoo is hot serious.

lol Y'all killin HATE WIFIN A NON-RELATIVE cut homie taco some slack
ROFL!!!
ouch!!!

Damn makes you think that the great era is almost over...within the next 5 years there may not be no more 50 cent, wayne, eminem, jay z, nas, kanye, game etc.

lmmfao! IM AT WORK IN MY CUBICLE ON MY IPHONE GETTIN PAID $20/HR .ssswaaaggin ON YOU HOE AS N*****...bout to go blow some LOUD on my break...FUCC U DOING?!
stop lying and suck 50 d*** like a boss yea right 20hr lol 20hr dickriding 50 great job you have right now

RSS




Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Big_FRED_420 commented on NewMusic's blog post Offset - Monday
"Dat Way.."
14 minutes ago
Big_FRED_420 commented on NewMusic's blog post Offset - Monday
"This that s***.. Short but a hit"
14 minutes ago
Janet Torrence liked G-Unit Promotions's profile
1 hour ago
Mikhail Stukov posted blog posts
1 hour ago
Thisis50 TV's blog post was featured

Jessica Torres on Being a Plus Size Model; "I Love My Body"; Fashion - TI50

Like a Boss!Thisis50 x Jessenia Vice spoke with Jessica Torres for an exclusive interview!Jessica Torres on Being a Plus Size Model, "I Love My Body", Fashion & more!Follow Jessica:https://www.instagram.com/thisisjessicatorres/Follow Jessenia:https://www.youtube.com/user/iAmJesseniavice…See More
1 hour ago
ChasinDatPaper's 3 blog posts were featured
1 hour ago
united-gs commented on ChasinDatPaper's blog post 7even Up Tells Story Of Nicki Minaj Being The Getaway Driver When He Robbed Someone: "Nicki Ain't Soft, Man" (Video)
"It actually sounds like he told a true story, and sometimes a perdon can get robbed or chain snatched and they chase the robber, it happens.....BUT my thing is, he was shocked she was with it, meaning she wasnt really that type of person, she just…"
1 hour ago
Trillest Entertainment liked Trillest Entertainment's video
2 hours ago

© 2017   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy