GARBAGeeeee.. And jah rule wack is hell for jumpin on dat s*** after wut 50 did to his a**.! n***** its becuz of 50 u went from eating lobster to now eating peanut butter and jelly sandwhiches mutha f

RICK ROSS TRYNA REVIVE JA RULE FROM THE GRAVE..HAHAHA fail


Views: 50

Replies are closed for this discussion.

Replies to This Discussion

so after 6 yrs
50 now made 150 milll a year net worth 350 milll
nd ja got exiled from hip hop nd try come up wit the same s*** who shot etc
fck jarule thats wack

wow
wtf? Ja was ill? Neva that. That n**** was wack as f***. Be real
This s*** out hot as f***. I hate everybody turn they back on Ja Rue just because he had beef with 50.
f*** a c.o
real s*** my n****.
I'm surprised Khaled isnt on it screaming "We the best!"
Ja will suck a frog d*** if he could have his r n b career back so he's settling 4 the officer ross
Ja will suck a frog if hecould have his r n b career back so he's settling 4 the officer ross
i dont give a s*** wit knowone say i love jarule and 50 cent hopefully they can do somthing one day,yall n***** on 50 site fronten,keep that s*** real and stop dickeaten the man cause yall on his site yall the same n***** that was on ja d*** before 50 came out,so f*** yall fake a** n***** and i mean that s*** smmfh the game crazy.
n***** is fronten jarule will always be a legend just like 50 will yall the same n***** that got or will ask for a jarule autograph or a picture.
lmfao jarule a legend for trying to steal dmx flow

RSS




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Max Payne commented on ChasinDatPaper's blog post Meek Mill Wonders What Happened To The Rap Game "You Can Have A N*gga Write Ya Raps & That's Acceptable"
"Drake got smacked up by diddy, peed on by T.I mans s****** on by common, and exposed by meek .... Yall n***** hop off that mans nuts"
55 minutes ago
Max Payne commented on corentin's blog post Charlamagne Gives Meek Mill the 'Donkey of the day'
"Give Drake the Donkey of the day for getting peed on and Charlemagne donkey of the day if he dont say meek spittn real rap like he rode drake nuts for sending him bottles... Drake wants Charlemagne to get drunk and pee on him"
57 minutes ago
Little Grimey liked Young Buck's blog post TI50 New Music: Young Buck - WTF
1 hour ago
Derek Lemire posted a blog post

Brenton - The One Who Knocks (Mixtape)

Brenton's official mixtape release for "The One Who Knocks" is here. Featuring inspiration from Oddisee, 9th Wonder, The Alchemist and others, as well as original production from J57, PCP Beatz and Elite Producers, Brenton collaborates with Kris Kasanova, Mike O. and Phil The Thrill to create a smooth, yet energetic body of work. Take a listen, then repeat!See More
1 hour ago
Keenan commented on ChasinDatPaper's blog post Meek Mill's Sister? Nasheema Williams' Got Bars, Disses Drake (Video)
"I liked it she's way better than she was than a year ago"
1 hour ago
Roamn Profit commented on ChasinDatPaper's blog post Meek Mill's Sister? Nasheema Williams' Got Bars, Disses Drake (Video)
"That b**** better than 99% of the game. (and she shat all over both them p******)"
2 hours ago
thyn young commented on ChasinDatPaper's blog post Meek Mill Wonders What Happened To The Rap Game "You Can Have A N*gga Write Ya Raps & That's Acceptable"
"STFU you signed to Office Ricky you dont deserve to talk about whats real."
2 hours ago
dopeboy [mr killuminati ] commented on ChasinDatPaper's blog post Well Damn! Meek Mill Wasn't Lying When He Said Drake Got Urinated On By T.I.'s Homie
"F*** that R.kelly peed on drake lol"
3 hours ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy