ed delete ya thisis50, he was right!! haha its 2Chainz Ft 50 Cent - Riot Remix *UPDATED WITH MP3 LINK*

Views: 3381

Reply to This

Replies to This Discussion

yup bro
I can see every G-unit stan being on 2 Chainz d*** now....smh.

Hahah GTFO here u know what the deal was...Dont make me go to thread and print screen it b****...Dude said 2chainz and gucci mane would be on the track...i dont see no gucci...fk outta here. START deletin ya account fifs no men.

BYE ED!

DELETE YO S*** NOW!!

Why u still here...GET OUT

Lmaoo mf go back some mo cuz i didn't say da track was gonna feature both artists I said maybe 1 of those artists so I Won You Lost Soooo




GET LOST ED!

You : "Sources telling me its da 2 Chainz / Gucci Mane Track!!!!"

Me: "Deal... If the song is ft 2 chainz and gucci i will delete my account...if not..gtfo outta here"

The deal is clear....use youre last few comments wisely i wanna see you gone after today!

"The 2 Chainz / Gucci Mane track "

→/ Meaning 2 Chainz or Gucci not both you idiot!


NAH NAH NAH NAH! NAH NAH NAH NAH! HEYYYYYY GOODBYE!


BYE BYE ED
lmao i dont care what u meant by it...u see the terms i agreed to...50 ft 2 chainz AND Gucci...that was my deal...i aint even gonna make a thread i wanna see u gone discretly.
Lmaoooooo listen here "Ed".. Im runnin da s*** show around dis B**** naw so in order for you 2 keep ur account ima need yu to make a thread publicly apologizing to me & my sources "The Higher Powers" or ima dm correntin in da morning & have him banned yo a** ASAP!

So tell me how u wanna do dis broddeee..

hahaha So what you sayin is if i dont make a public apology you gonna snitch on me in the morning? lmao i knew you were snitch a** b****...im about to expose you to everyone for being a snitch you may aswell delete ur account now ur careers over either way...Oh and whilst your snitchin on me and havin a d'n'm with ur bum boy corentin u can tell him Ed says suck my d*ck!

Heres how this will go down now. You will write up a sincere and meaningful apology for threatening snitch action and personally write it on my profile. I aint gonna embarrass you with that public s***.
Or, you dont apologize and i will expose you to everyone for being the snitch that you are. Balls in your court playa

RSS




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

Chris Brown's Daughter's Name Is Royalty. Check Out Her Adorable Photos

First Photos Of Chris Brown's Baby Surface. Her Name Is Royalty (Video/Pics)

thisis50.com

Video And Pics After The Jump Here are the first photos of Chris Brown's nine-month old daughter, Royalty. As we previously reported, the child was conceiv…

Facebook1 minute ago · Reply
ChasinDatPaper's 3 blog posts were featured
3 minutes ago
ChasinDatPaper posted blog posts
3 minutes ago
GRINDZ posted a blog post

plush life- $30k samsung dream doghouse

If you’ve ever attended or watched one of the any international dog shows, you’ll surely see dozens of pets that are treated with the kind of opulence most humans will never get to experience. But only one lucky canine is the proud owner of Samsung’s Dream Doghouse, a $30,000 pooch pad that features an AstroTurf-covered…See More
8 minutes ago
Sixx Shakur liked Sixx Shakur's blog post 2Pac's cousin Sixx Shakur documentary 2 Live and Die in LA on hold
29 minutes ago
Sixx Shakur posted a blog post

2Pac's cousin Sixx Shakur documentary 2 Live and Die in LA on hold

the documentary was schedule to be release may 2014 but was push back due to property issues of some of 2pac property was consficated from Sixx Shakur by the FBI and more exclusive stuff that the estate had no knowledge of and now tronna take possession of.The documentary is to include Pac's life in Los Angeles,political,and death…See More
29 minutes ago
ChronicSmoke commented on ChasinDatPaper's blog post First Photos Of Chris Brown's Baby's Mother, Nia Amey, Surface. (Check The Pics)
"Veiny on that SMP dumb s***"
32 minutes ago
ChronicSmoke commented on ChasinDatPaper's blog post First Photos Of Chris Brown's Baby's Mother, Nia Amey, Surface. (Check The Pics)
"How is she grosse ? Yall be some gays or some s***"
33 minutes ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy