DMX On breakfast club strait talking the truth bout ross and drake

http://rapradar.com/2012/02/23/the-breakfast-club-interviews-dmx/#c...

i dont know why this isnt on the front page, god they move slow here sometimes!

Views: 1546

Reply to This

Replies to This Discussion

All that s*** get overlooked because you guys let anything slide nowadays. Kissing other dudes, dressing up in women's clothes. Nothing is off limits anymore. Next thing you guys gonna start dickriding gay rappers who rap about suckin d*** because "the beat is hot." GTFOH
I dont know about all that gay s***. I doubt n***** would want to hear about a n**** rappering about sucking d***.
Geeeettt eeemmmm!!!! U got me fallin off da fuccin chair rollin... Notice how da fakes/ bitchboiis TEAM up ... Dey make excuses for actin like groupie hoes lmao!fuccin diccridas!
ross is a crackhead, he get a pass? he sniffs blow, gunplay done sniffed blow on camera why they get a pass cuz its powder and not rock? i dont get it
Coke and crack aint the same s***. Everybody does coke.
wow really bro thats what the world has come too? everyone does powder cocaine?i dont! i sure hope your not black/latino because that same thought process created laws that put black/latino people in jail for 75 percent longer with crack then a white man caught with the same weight in powder. crack was created so that poor people can do coke which was to expensive.
c/s
the whole industry a bunch of crackheads, from the white dudes in the office with the powder cocaine, to the artist in the studio drinkin lean smoking weed, smoking dirty blunts and now popping molly, they all crackheads my brother so yes they all f*** with crackheads
Get em ! U speakin da ma fuccin truth homie
X is my n**** so I'm always rooting for him and will most def check for his album. But that n****'s brain fried.
@Swift-ho cause how u such a ''real niggah'' and u on a drug u supposedly came up sellin'???LOL its just funny how niggahs takin' X's OPINION so hard just cause they hate ross....wasnt he gone join MMG at 1 point ?LOL COPS LOCK NIGGAHS UP NOT CORRECTIONAL OFFICERS...
no he wasn't, he adressed that MMG situation but said he would never sign to them.

RSS




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

ThuggedOutNerd commented on ChasinDatPaper's blog post Troy Ave's Lawyer Says 'No Snitching' Code Has Slowed Shooting Investigation: 'The Bottom Line Is That They Are Without A Witness.' (Video)
"As nobody is coming forward with info, I wonder what's poppin off in NY right now because we all know it ain't just the cops looking for the shooter..... Lol"
8 minutes ago
Dwayne commented on ChasinDatPaper's blog post Troy Ave's Lawyer Says 'No Snitching' Code Has Slowed Shooting Investigation: 'The Bottom Line Is That They Are Without A Witness.' (Video)
"If I can't get to kill a n*gga that kill Ma friend I will snitch on his b**** a** f** it. You don't see YAYO n gunit havin issues like these"
13 minutes ago
Keon Freeman posted blog posts
13 minutes ago
ChronicSmoke commented on ChasinDatPaper's blog post Troy Ave's Lawyer Says 'No Snitching' Code Has Slowed Shooting Investigation: 'The Bottom Line Is That They Are Without A Witness.' (Video)
"Don't get too ahead of yourself DUMBFUCK^. Nobody feelin you smh"
28 minutes ago
King Semelo liked NewMusic's blog post Wiz Kid ft. Chris Brown, Trey Songz & French Montana - Shabba
35 minutes ago
Christian Psalms w/Pato Banton commented on ChasinDatPaper's blog post Troy Ave's Lawyer Says 'No Snitching' Code Has Slowed Shooting Investigation: 'The Bottom Line Is That They Are Without A Witness.' (Video)
"See how much more attention I bring to Thisis50 members yall? Who else wants to be recognized? I'll make you recognized before Christian Psalms becomes famous. All you gotta do is talk trash to me or hate on me like united-gs did and you can…"
46 minutes ago
rolie polie commented on ChasinDatPaper's blog post Troy Ave's Lawyer Says 'No Snitching' Code Has Slowed Shooting Investigation: 'The Bottom Line Is That They Are Without A Witness.' (Video)
"Nice play on words united TIP-ped"
56 minutes ago
rolie polie commented on NewMusic's blog post Tyga - 1 Of 1 (Starring Amina Blue) (Official Music Video)
"Sounding exactly like him.meek gonna make a track like this too now"
56 minutes ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy