CONGRATSS TO FIF !!!!! loOK LIKE FIFTY IS GOING TO RELEASE HIS TAPE ON DATPIFF AFTERALL(PIC INSIDE)

yup fif is goin to release his tape on datpiff like any other artist great move on his partt even if its a lil bit laate

props to all u who predicted this

Views: 664

Reply to This

Replies to This Discussion

these new members must be new to hip hop I guess
Damn them b****** was sold out in my size smfh...
gotta get there few hours before the store opens to get s*** like this, otherwise u end up with some dusty black 10s lol
Lol yeah n**** u rite i kno da drill. Not only I lack with dem but I also see u beat me out with da Wiz tweet.. bad couple of days huh ahaha
they're trill as f*** bruh
Oh im definitely getting da blue & white ones that come out on da 6th next month fo sho!
Y would anybody cheat for 50 cent?
LOL why some of y'all are so happy, we haven't even heard the tape yet ROFLLLL

RSS




Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Bijou BAKSON liked NewMusic's blog post Troy Ave - Real N*gga (Prod. By. Yankee Beats & Troy Ave)
26 minutes ago
senya commented on ChasinDatPaper's blog post Protests Turn Violent In The Wake Of Freddie Gray's Mysterious Death While In Baltimore Police Custody (Video/Pics)
"Just wanna riot so they can loot and and steal s***,.. They don't give a fucj about the niggger who died...smdh"
1 hour ago
senya commented on ChasinDatPaper's blog post Protests Turn Violent In The Wake Of Freddie Gray's Mysterious Death While In Baltimore Police Custody (Video/Pics)
"Bunch of dumb a** f****** nigggers..I f***** hate em..low income, crackhead, dirty, bum f****** nigggers...smdh"
1 hour ago
POSiTiVE A liked POSiTiVE A's video
1 hour ago
POSiTiVE A shared their video on Facebook
1 hour ago
POSiTiVE A updated their profile
1 hour ago
united-gs commented on ChasinDatPaper's blog post Tyga Gets Kylie Jenner's Name Tattooed On His Arm (Pic)
"Putting one of the kardashians tattoos on your body is like excepting the mark of the beast son, you done fu cked up nukka.....lol"
1 hour ago
dee commented on corentin's blog post Jay Z Defends TIDAL On Twitter With "Stream of consciousness"
"Haters could hate but jay is still rich. It dont mattet if tidal fail or not! He still rich"
2 hours ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy