Chief Keef reveals his album's tracklist. Featuring 50 Cent and Wiz Khalifa on the same track! [Song Inside]

Check bellow the track list for Finally Rich:

1. Love Sosa
2. Hallelujah
3. I Don’t Like (feat. Lil Reese)
4. No Tomorrow
5. Hate Bein’ Sober (feat. 50 Cent & Wiz Khalifa)
6. Kay Kay
7. Laughin’ To The Bank
8. Diamonds (feat. French Montana)
9. Ballin’
10. Understand Me (feat. Young Jeezy)
11. 3Hunna (feat. Rick Ross)
12. Finally Rich
The track featuring 50 Cent and Wiz Khalifa was leaked in September, without features. Only Chief Keef rapping on it.

Album drops on December 18, 2012.

Views: 6666

Reply to This

Replies to This Discussion

Dis wats gonna happen : keef gonna sell well I'm not gonna buy it cus jeezy da cop gonna make me not cliccplay ondoze traccs... Fo sho doe I still gonna listen to him. Buy da wiz & fif tracc offa iTunes doe.. French Montana I fucced wit hard & still clicc play on his traccs cuz he used to be coo till his umloyalness fucced him up . Undastand dat as da big pic I want keef to Dell a million cuz I kno ma fuccas gonna buy it . But I ain't. Like I knew Obama was gonna win but said fucc voting Glory Unit
from wat i now UNDASTAND in da music/industry bis u gotta now in 2013 get A BIGGER BANG FO YO BUCC, interscope gonna milk da cow dry, juice da album wit da cop, jeezy,french, LIKE SO MANY DIFF PEOPLE WILL ID WIT SOMETHING IN DA ALBUM AND EVENTUALLY BUY IT OR BUY SINGLES OFFA ITUNES........ I HOPE KEEF SELL 1.5 MILLION OR MO........undastand me . ... 68of da world fake da rest like me real... so i dont expect erry one to think like me.. only da select few. I WONT BUY DA ALBUM, but will def buy and support HATE BEIN SOBER.wiz /fif. BUY DA ALBUM DOE.
hate to say it but this album about to flop hard...unless he drops a hit soon
That Kay Kay joint goin be a classic.. I heard it already trust me
u already kno
Haha com on Mic naw you kno you go check out the 50 & wiz track first lol
You're probably disappointed there's no Eminem, nicki, or Wayne huh f*****?
@MiC you know the 1st track you'll hear is ft.50 cent & wiz khalifa juss to sh it on it in front of us lol you know this @Mic
Nah I'm not zv or Trevor. Try harder though
we catch you MIC LOLL
50 cent & rick ross & french montana & young jeezy all on the same album everybody hell has offically froze over lmfao let's see how this play's out




Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Terrence Williams shared BigBoss ENT's video on Facebook
45 minutes ago
Terrence Williams liked BigBoss ENT's video
50 minutes ago
Awesomenezz posted a blog post

New Music: Locke Kaushal Ft. PNMA – Feelin’ Myself

After heavy traction with his VIRGINIA EP, Locke Kaushal is back with the first installment off his upcoming project - ‘Feelin Myself’ featuring PNMA. Listen below. See More
56 minutes ago
Timur commented on ChasinDatPaper's blog post The Full Conversation Between The Game & Beanie Sigel About Meek Mill Hits The Net (Audio)
"stripper sounds like a b**** lol"
2 hours ago
Ze' commented on ChasinDatPaper's blog post The Full Conversation Between The Game & Beanie Sigel About Meek Mill Hits The Net (Audio)
"Beanie is just tryina tell Game b**** a** Meek didnt try and call Beanie to diss game and get payed. He showed up and gave them a few lines."
2 hours ago
CMLapse Ent. liked CMLapse Ent.'s blog post Big Hookz Exclusive Interview @ New York's #1 Station Power 105.1fm with EmEz!!
2 hours ago
CMLapse Ent. posted blog posts
2 hours ago
Blaze commented on ChasinDatPaper's blog post Miley Cyrus Goes Door to Door For Hillary Clinton At George Mason University (Video)
"Miley is a pushy B***h! LoL. But good for her."
3 hours ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy