T.I.

Version #1


Version #2 (With sticker)


Version #3


Version #4


Version #5


Version #6


Bonus T.I. artwork: "The Lion King Is UnCaged ...AGAIN! (But I'ma Be A Free Man In The Morning)"


GAME

Version #1


Version#2 (With sticker)

THANKS FOR ALL THE REPLY, APPRECIATE IT!

Views: 241

Reply to This

Replies to This Discussion

haha my fav is T.I. version 5
Good choice.
Summer's anthem! Real talk!
lmao
LMFAOOOOOOOOOOO

Oh, s***! Hahahhhhh...
Uh-oh!
After this thread every T.I. and Game stan will mad, I mean real, real mad at me...
But who the f*** cares? What they gon' do to me?
NOTHIN'!

It's nothing personal.
"Personal?" Hmm... I don't even know any of them personally.
As Jeezy would have said it: HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
yea the 2 people on this site lol
and the whole thisizgame, so another 20 people more
Lol!
I mean LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!
Nah Game and TI fans are not like GUNIT fans , they can take a joke!
I said: "stan", not "fan".

RSS




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

GALAFATI liked GALAFATI's blog post Future, Chris Brown, Omarion and More Release New Music!
2 hours ago
GALAFATI posted a blog post

Future, Chris Brown, Omarion and More Release New Music!

Galafati Music Group & Conradz Productionz Presents "Lingerie Play R&B Xclusive Vol.2", featuring new songs from Future, Omarion, XXXTentacion, Chris Brown and many more!Follow Us - IG: @galafatimusicFacebook.com/valantinogalafatiFacebook.com/jamal.j.williams.39Download Mixtape @…See More
3 hours ago
i.D. the G posted blog posts
5 hours ago
Michael Welsh posted blog posts
6 hours ago
Derek Lemire posted a blog post

New Music: DJ Paul Ft. Wierdo Westwood King - Ain't Gone Love It

Just in time for your long weekend, DJ Paul enlists Memphis newcomer Weirdo Westwood King for "Ain't Gone Love It" from the K.O.M's upcoming Vol 17: For Da Summer 17 project, which will drop in June. Is this the new Summer love song?!? Follow DJ Paul:twitter.com/DJPaulKOM | instagram.com/DJPaulKOM | facebook.com/DJPaulKOMofficialFollow Weirdo Westwood…See More
6 hours ago
Mike Love Savage shared their photo on Facebook
6 hours ago
Mike Love Savage liked Mike Love Savage's photo
6 hours ago
Mike Love Savage commented on Mike Love Savage's photo
Thumbnail

@therealChicandi #ChicandiDaMovement www.thecandishoppe.com @effenvodka #Effenvodka #EMOB #HTE

"If y'all like real dope music checkout @therealChicandi her music is dope as hell #ChicandiDaMovement"
6 hours ago

© 2017   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy