Here is the OFFICIAL category to post your profile in order to win tickets.



To be eligible for the contest, you have to:

1. Create a profile on Thisis50.com
2. Put the link of your profile and the venue you are applying for here in a comment

Find the cities you can apply to in the TOUR section
we don't provide transportation to the show


!!! SPAMMERS WILL BE DISQUALIFIED !!!

Tags: 50, COUNTY, Cent, Contest, I, KINGS, LOVE, MUCH, SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, U, More…[-N], be, contest, csmsetupnim, groupie, i, i'll, love, man, much, my, so, tickets, tour, you, your

Views: 1293

Replies are closed for this discussion.

Replies to This Discussion

If 50 adds a Canadian venue…preferably Toronto…I would love the opportunity to meet him…

Come on 50 you have fans in Canada too come back and show some luv to your Canadian fans!!!!

http://www.thisis50.com/profile/GunitBrownin
I KNOW IMA GET THEM THIS TIME
I GOTTA B LUCKY THIS TIME
U GOTTA MEET US SO HOPEFULLY WELL WIN
THIS TIME WE GONNA B LUCKY
THERE IS NO LUCK
I'm gonna win these tickets and you know this
I gotcha If I win you and ya man can have my tickets
http://www.thisis50.com/profile/Discovery121
Fit ima still go wit NYC Garden Baby!
If I gotta get a job at KFC out this motha Im goin win or loose (see prior posts)
I should get a job as a professional G- Unit concert goer cause its gon be hype around me regardless word to my muva!
And when I hit the block (34th and 8th) I still will chillll I dont want to but I got to so da hommie can keep comin around
YOU SHOULD JUST GET A JOB.

"LOVIN' HIM JUST AIN'T ENOUGH"...

IF ITS HYPE AROUND YOU--IT WON'T BE HYPE AROUND 50--UNLESS YOU ARE GONNA BE THE "HYPE MAN"

RSS




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Foolish B commented on NewMusic's blog post Drake - Back To Back Freestyle - Meek Mill Diss
"Quise D. But you're not taking into account how many people he's ducked in the past. That's not even mentioning the Puffy incident. I don't think Drake is as soft as people make him out to be, but he's definitely not a hard…"
6 minutes ago
Simplify commented on Besir Esati's blog post Back To Back Memes. The Internet Is Going In! (Videos/Photos)
"Lol"
10 minutes ago
C.BLACK commented on NewMusic's blog post Drake - Back To Back Freestyle - Meek Mill Diss
"Drake doin what he should be doin and spittin bars at Meek (Hate it or Love it). The longer Meek leaves it to respond with bars, the more embarrassing it looks on him. Also If he doesn't come with some fire (after taking so long) to make people…"
13 minutes ago
VeinyDickTracy commented on ChasinDatPaper's blog post 50 Cent x Power 99: Talks Meek Mill Vs. Drake Beef, Quilly, G-Unit, Rotimi, Believing Nicki Minaj Is OK With Meek Dissing Drizzy, 'Power', Thisis50, 'Cold Corner 3' (Video)
"He's not releasing music because of the horrible response he's getting to all the recent music he's released. Animal Ambition was an an absolute embarrassment. For a mixtape or an Album. That song on Southpaw goes hard though, but…"
13 minutes ago
Getyourbuzzup shared their blog post on Facebook
16 minutes ago
Quise D. commented on NewMusic's blog post Drake - Back To Back Freestyle - Meek Mill Diss
"I just don't get how n***** can say Drake soft when came at the n**** again! He clearly wants the beef and ready for Meek."
22 minutes ago
Dial-Tone liked NewMusic's blog post Drake - Back To Back Freestyle - Meek Mill Diss
26 minutes ago
Foolish B commented on NewMusic's blog post Drake - Back To Back Freestyle - Meek Mill Diss
"Exactly Dwayne. Baby lotion a** n***** that think Drake is the hardest rapper in the game. Tom foolery. Oh wait, that was you that said that dumb s***. Lmao. You fanboys are something else."
27 minutes ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy