What's the first thing you notice when you see a woman or man?

It could be swag,body,or looks and even money. What draws you to someone?

Views: 25

Reply to This

Replies to This Discussion

lol honest
Eyes. LOL.
na first thing i notice is da face all together...lips ..hair..eyes...gotta be right.
then da body
man you sound gay as hell all see is the a**
eyes,a**,an da few more things but thats about it
LOOKS ISN'T EVERYTHING, JUST NO FLAVOR FLAV'S.

MONEY IS IMPORTANT, YOU HAVE TO BE FINANCIALLY STABLE. A WOMAN SHOULDN'T HAVE TO PAY ALL YOUR BILLS AND TAKE CARE OF YOU.

BODY IS VITAL. IT SHOWS HOW MUCH YOU RESPECT YOUR TEMPLE AND HOW MUCH YOU CARE ABOUT YOUR HEALTH.

AND SWAG IS DEFINITELY THE MOST IMPORTANT/NOTICEABLE THING ON A MAN. SWAG IS A MUST, ITS EVERYTHING. SWAG IS CONFIDENCE, SELF-ASSURANCE, AND STYLE ALL MIXED IN ONE.

AND YOU'RE FORGETTING ABOUT PERSONALITY! IF YOU DON'T HAVE AN OUTGOING, APPROACHABLE PERSONALITY, YOU CAN'T HANG.

AND A SMILE IS THE CHERRY ON TOP. IF DUDE GOT ALL HIS TEETH, PEARLY WHITES (NO GRILLS AND GOLD MESS), THEN A WOMAN IS GOOD.

ISN'T THAT THE BIONIC/RENAISSANCE MAN? Lol.
damn hope u find him lol
u a f****** racist what do you have against aliens?
LMAO, wtf?
wat it good you is ugly as hell inside and out
I am attracted first to eyes.. and then to smile...
a nice body is important..
but most important to me is attitude and how I am treated!
SOME women only go for total hot guys..
me I give guys a chance...
looks matter... but they arent everything..
i have heard guys say they will put up with more from a hott chic..
than a dog..
well that is crazy .. and shows how shallow most men are..
I dont care what u look like or how much money u got..
if u dont treat me right ..
i aint interested!
What's the stance on my photo say?

RSS




Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Rich commented on NewMusic's blog post Tyga - Cash Money
"good tune. I am just thankful for actual lyrics...desiigner's panda made me lose faith in rap. which makes you get that feeling like you stepped in a wad of dog $h!t and gum with your new kicks. unfortunate that weezy just chanted F*** Cash…"
32 seconds ago
Ze' commented on ChasinDatPaper's blog post Is Former Bad Boy Rapper Craig Mack In A Cult? Watch As He Kicks A Religious Freestyle At The Overcomer Ministry With The Last Day Prophet of God, Brother R.G. Stair (Video)
"All this was cool till i read "gave his wordly possessions to the church". Smh what an idiot."
2 minutes ago
NEW MUSIC posted blog posts
4 minutes ago
ChasinDatPaper's 11 blog posts were featured
7 minutes ago
ChasinDatPaper posted blog posts
7 minutes ago
G-Unit Promotions's 3 blog posts were featured
9 minutes ago
G-Unit Promotions posted blog posts
17 minutes ago
Rich commented on ChasinDatPaper's blog post Donkey Of The Day: Soulja Boy - $400 Million Deal Fabrication (Audio)
"lmao at this joke. knew that 400mil was bs. the company cant even afford to pay him 400k if they wanted to."
23 minutes ago

© 2016   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy