50 gives the Giants receivers SMS audio headphones...they wear Beats anyway! (Pics)

Those don't look like Syncs to me...50 cant get any love nowadays lol

Views: 1562

Reply to This

Replies to This Discussion

The fact that everyone compares an established brand to one that launched like 2 months ago says a lot. In 5 years you can talk. I remember you being a self professed sales expert not an electronics one.
BINGO

smh u quotin' that f** now?...smh u lost a few kool points 4 that one

lol

u still the dmv homie tho...

When ya mom be screaming at you to squeeze her orange juice and go easy on the omelette.. Guess who she got that from?

me personally if fifty went out of his way to send me some wireless syncs, id wear them everywhere

...then again im a f****** nobody. But damn cruz is holding that playbook tight....winning me some money hopefully

Ok obvious that he is wearing his beats to match his offit n**** nobody cares he got his syncs to
usually when I make a thread...it's just to add something to talk about into the forums. Im not stuck on the beats vs sync s***. Id own both too. currently just rock beats
Check this out . Cdbaby.com/cd/lostdogg2
So should I start a topic about how the players are wearing them because Hakeem nicks wore them to indy http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.1014160.1327959051!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/landscape_630/image.jpg check the picc
GO GIANTS....BIG UP TO PATERSON NJ.
Congratulation!!!!!!!! You found one Giant receiver wearing beats..Wow! and you wanna call us fan, lame.

RSS




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

ChasinDatPaper posted blog posts
3 minutes ago
Fake Is The New Trend??? commented on ChasinDatPaper's blog post Female Victim, Miranda Dixon, Speaks Out About Kevin Gates Kicking Her (Video)
"if you a grown a** man or woman and you listen to this mofo raps you better check yourself cuz nicca treats his dog better than women"
25 minutes ago
VeinyDickTracy commented on ChasinDatPaper's blog post Lord Jamar: The Drake Vs. Meek Mill Beef "Wasn't Sh*t." Meek's Diss Was "Laughable" (Video)
"Does Lord Jamar get paid to do these interviews for Vlad? And why does anyone give a F what he thinks anyway? What does he do for a living now and thats a serious question.."
30 minutes ago
VeinyDickTracy commented on Besir Esati's blog post 50 Cent Covers FHM Collections Magazine
"@Besir Esati.. Good work all the videos and pictures showed up. Keep up the good work."
32 minutes ago
VeinyDickTracy commented on Besir Esati's blog post 50 Cent Covers FHM Collections Magazine
"Honorable nut rider mentions go to United G's and Homo King Foley... Both of you go hold these L's... Like you guys have heard of FHM "Collections." I wasn't even hating, I just never heard of that magazine, but you nut…"
34 minutes ago
VeinyDickTracy commented on Besir Esati's blog post 50 Cent Covers FHM Collections Magazine
"I bet the nut riders Matt and Leroy both love the song GET LOW too to top it all off... Smh.. They love autotune"
36 minutes ago
S Deville commented on G-Unit Promotions's blog post Stori - "Reminisce"
"Take me back"
38 minutes ago
S Deville liked G-Unit Promotions's blog post Stori - "Reminisce"
38 minutes ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy