50 gives the Giants receivers SMS audio headphones...they wear Beats anyway! (Pics)

Those don't look like Syncs to me...50 cant get any love nowadays lol

Views: 1551

Reply to This

Replies to This Discussion

The fact that everyone compares an established brand to one that launched like 2 months ago says a lot. In 5 years you can talk. I remember you being a self professed sales expert not an electronics one.
BINGO

smh u quotin' that f** now?...smh u lost a few kool points 4 that one

lol

u still the dmv homie tho...

When ya mom be screaming at you to squeeze her orange juice and go easy on the omelette.. Guess who she got that from?

me personally if fifty went out of his way to send me some wireless syncs, id wear them everywhere

...then again im a f****** nobody. But damn cruz is holding that playbook tight....winning me some money hopefully

Ok obvious that he is wearing his beats to match his offit n**** nobody cares he got his syncs to
usually when I make a thread...it's just to add something to talk about into the forums. Im not stuck on the beats vs sync s***. Id own both too. currently just rock beats
Check this out . Cdbaby.com/cd/lostdogg2
So should I start a topic about how the players are wearing them because Hakeem nicks wore them to indy http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.1014160.1327959051!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/landscape_630/image.jpg check the picc
GO GIANTS....BIG UP TO PATERSON NJ.
Congratulation!!!!!!!! You found one Giant receiver wearing beats..Wow! and you wanna call us fan, lame.

RSS




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Dirty South liked NewMusic's blog post Big Sean Ft. Drake & Kanye West - Blessings (Official Music Video)
2 minutes ago
Profile IconThisis50 via Facebook
Thumbnail

Check out the Behind The Scenes of G-Unit's "I'm Grown"

50 Cent

Go Behind The Scenes on the set of G-Unit's new music video ofr "I'm Grown" Watch the music video here: https://www.youtube.com/watch?v=XJi596v4Kqw Download the EP here: http://smarturl.it/GUnitBMexpl_iTunes

Facebook10 minutes ago · Reply
corentin liked NewMusic's blog post Big Sean Ft. Drake & Kanye West - Blessings (Official Music Video)
11 minutes ago
Javier D Ugarte F shared ChasinDatPaper's blog post on Facebook
17 minutes ago
Khalil Amani replied to 50 Cent's discussion Post Your Blog Entry Here
"Checking out "Empire Should Sue Diddy!" on The Khalil Amani Reader: http://khalilamani.ning.com/profiles/blogs/empire-should-sue-diddy …"
17 minutes ago
Besir Esati posted blog posts
36 minutes ago
Get Familiar commented on 50 Cent's blog post G-Unit - I'm Grown (Official Music Video) [TI50]
"I just heard it today and I've been a loyal unit fan since early days.. Happy to see them doing it.. Banks always been my favorite idk why @lordcezar not feeling it I thought his track was the toughest real hip hop"
43 minutes ago
ZN liked 50 Cent's blog post G-Unit - I'm Grown (Official Music Video) [TI50]
44 minutes ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy