Views: 15113

Reply to This

Replies to This Discussion

Fif making it harder and harder for haters to find excuses to hate on these singles. His mixtapes have been on point, out of the 5 singles released, 4 have been on point... Actually out of 6 5 have been on point:
Outlaw, New Day, My Life, Major Distribution and We Up (really doubt it's Kidd Kidd's TBH, 2 verses for a guest on a 3 artist track?? Yeah right). First Date was my only thumbs down. As far as quality of music the general response is 50 making hot music again, he def has his mojo back, no homo! Can't wait for Kendrick's verse.
OH and WTF at the guys saying Kidd Kidd's verse sucks after 3 bars only? O_o ya'll on some future prediction typa ish! Even I'm not a fan ok Kidd's but ridiculous judging an entire verse off 3-4 bars! Only on Thisis50.com :/

ya it sounds too good....shpuld be off the album
Def. should be on the album.

I like this, it sounds diff. and good.

"What kinda rich n*gga's b*tch look like that" LMAOOOOOOOOOOOOOOOO

yeeee
I kno!!! Tlie Pitbull face piggy face looking nnnaassssttyyy bbiiittcch tiny! Pow! Shots fired. Snitch down! Fucc tlie
LOL I like T.I. but I also think that could've been about Tiny.
not really feeling this track at all
u gota die if u dont feel this, this hook is killin!!!!!! #50sbak+winning
wuss wrong wit dat negga kidd kid neck!!?? no hate--real talk... lil hunch neck quazimodo azz negga!!
dis shet is hot...i was feelin dat shet till i saw them stiff azz headphone over tha money pile!! cut it out negga!! i realize you gotta promote ya shet...but dont make it over odvious cos iss takin away from tha song...it serve no purpose for tha video!!
dis shet shoulda drop on new years eve...they a monf late!!

RSS




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

GALAFATI liked GALAFATI's blog post Future, Chris Brown, Omarion and More Release New Music!
3 hours ago
GALAFATI posted a blog post

Future, Chris Brown, Omarion and More Release New Music!

Galafati Music Group & Conradz Productionz Presents "Lingerie Play R&B Xclusive Vol.2", featuring new songs from Future, Omarion, XXXTentacion, Chris Brown and many more!Follow Us - IG: @galafatimusicFacebook.com/valantinogalafatiFacebook.com/jamal.j.williams.39Download Mixtape @…See More
3 hours ago
i.D. the G posted blog posts
6 hours ago
Michael Welsh posted blog posts
6 hours ago
Derek Lemire posted a blog post

New Music: DJ Paul Ft. Wierdo Westwood King - Ain't Gone Love It

Just in time for your long weekend, DJ Paul enlists Memphis newcomer Weirdo Westwood King for "Ain't Gone Love It" from the K.O.M's upcoming Vol 17: For Da Summer 17 project, which will drop in June. Is this the new Summer love song?!? Follow DJ Paul:twitter.com/DJPaulKOM | instagram.com/DJPaulKOM | facebook.com/DJPaulKOMofficialFollow Weirdo Westwood…See More
6 hours ago
Mike Love Savage shared their photo on Facebook
7 hours ago
Mike Love Savage liked Mike Love Savage's photo
7 hours ago
Mike Love Savage commented on Mike Love Savage's photo
Thumbnail

@therealChicandi #ChicandiDaMovement www.thecandishoppe.com @effenvodka #Effenvodka #EMOB #HTE

"If y'all like real dope music checkout @therealChicandi her music is dope as hell #ChicandiDaMovement"
7 hours ago

© 2017   Created by 50 Cent.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy