50 Cent - Wait Until Tonight is now available for purchase on Itunes! (Link Inside)

Views: 7744

Reply to This

Replies to This Discussion

Wait Until Tonight is not a single is it? Don't play with E-Z right now..
lmao who is calling this a single?
Mic
yeah this is a single...for the MIXTAPE.
He will not use a track off of this mixtape to promote his album, hes just trying to capitalize on the songs hes gotten the best response from...hence the "what video do you want next" surveys
phew .. Damn, Mic is so desperate to hate he making up stories now.
Do we even have Mic on record saying anything about Nicki's singles?

he said how its a song for females so lets see what they think.......he finds ways to defend everybody except from fif whom he finds ways of hating on.

true that..
When Girls Go Wild flops.... This will be pushed as the official single for his album
ahahha cj
that girl azz in here was right, not so much the song tho
http://www.youtube.com/watch?v=myVO9o7rSnA&list=LL4FMa_7c3sfVTDUTFmJfISw&feature=mh_lolz
S*** BANGSS!

RSS




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Emmanuel Leke liked Besir Esati's blog post 50 Cent & G-Unit x USA Today: Talk 'The Beast Is G-Unit' EP, Reunion, Modern Rap Revelance, 50 Recording Champion With Eminem, In Da Club, Music Landscape & More (Video)
19 minutes ago
Essino-Dub commented on corentin's blog post Watch: Marvel's Avengers: Age of Ultron [Trailer 3]
"It's gonna be DOPE"
27 minutes ago
EntertainmentBoss liked G-Unit Promotions's blog post What's Your Favorite Track Off 'The Beast Is G-Unit?'
28 minutes ago
Besir Esati's 3 blog posts were featured
33 minutes ago
NewMusic's 2 blog posts were featured
34 minutes ago
MC Eva Marie King, BA, MS shared their blog post on Facebook
34 minutes ago
NewMusic posted blog posts
35 minutes ago
MC Eva Marie King, BA, MS shared their blog post on Twitter
37 minutes ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy