50 Cent's New Album To Be Released On July 2nd! Update: "I Just Wanna" Goes To Itunes On March 26!

Update: "I Just Wanna" Goes To Itunes On March 26!
^Is that good or bad?

Views: 1358

Reply to This

Replies to This Discussion

damn that's still a long time away, but at least it's a release date.
50cent‏@50centReplyRetweet
Favorite· Open
My birthdays july 6 so that's a cool date for ME. Its gonna be july2 album, july4 independence day, then july6 my birthday.
Okay ok this is a good start
Cool! Maybe 1 or 2 mixtapes before then would be sick too.
Hehehehe, expect a push back.
Expect a f*** you from me lol

Lol, Curtis does not pay ur taxes nor ur bills.

But real talk this is anuff time to get through ball rolling tho.. summertime release dates are the best
That's Great, He Has 3+ Months To Create A Momentum For His Album.
But that's the scary part... I dnt have faith he & interscope can pull it off
Hopefully will get that first single in a few weeks he has released enough mixtape material already over the past 3 years.
I jus want a album title for now

RSS




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Instant Classic Productionz commented on ChasinDatPaper's blog post LOL: Kanye West For President Memes Take Over Social Media (Pics)
"Kanye probably made all of the memes for attention."
16 minutes ago
Instant Classic Productionz commented on ChasinDatPaper's blog post Trick Daddy Files For Chapter 11 Bankruptcy
"Dude better sell those teeth and start doing some shows. Ijs"
44 minutes ago
Make Money commented on ChasinDatPaper's blog post LOL: Kanye West For President Memes Take Over Social Media (Pics)
"Ross just dissed fifty on his new song foreclosures"
1 hour ago
Make Money commented on Thisis50 TV's blog post Big Fendi Introduces His New Artist Phendi + Talks Nicki Minaj - TI50
"In July 2015, 50 Cent filed for bankruptcy, and admitted that his flashy lifestyle was all fake, despite that fact that 50 was once estimated to be worth upwards of $100 million. Ross poked fun at 50’s financial woes in foreclosures"
1 hour ago
Ibrahim Suleiman commented on NewMusic's blog post Miley Cyrus - Dooo It! (Official Music Video)
"I see nothing weired here cause them mouth move I've seen them porn b****s do."
2 hours ago
Landon Marks left a comment for Landon Marks
2 hours ago
Landon Marks left a comment for Landon Marks
2 hours ago
Landon Marks left a comment for Landon Marks
2 hours ago

© 2015   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy