Relentless's Discussions (207)

Discussions Replied To (173) Replies Latest Activity

"Lmao flash u internet perv get urself a real girl damn!!! U sad mofo."

Relentless replied May 14, 2013 to ROFLLLLLLLLLLL This F****** Hitler......lolllllll

90 Jul 12, 2013
Reply by notice

"Lol killed homo flash on this lol."

Relentless replied Apr 15, 2013 to New 50 Cent single set to stir up the game like in da club did

76 Apr 23, 2013
Reply by Shady

"Damn I fort slim thug was cool, officer Ricky rapeist stole slim thug's style anyway…"

Relentless replied Apr 12, 2013 to Slim Thug Goes On A Pro- officer riccy aka da cop aka da fake ricc ross Twitter Rant

27 Apr 13, 2013
Reply by TONY

"Lol I guess baby not buyin this album then."

Relentless replied Apr 3, 2013 to The Final Numbers Are In: Lil Wayne's I Am Not a Rapper 2 Sells A Measly 217K. Second Week Sales Fall to a Pathetic 61k (72% Drop). The Downfall of YMCMB?

77 Apr 9, 2013
Reply by HoE KillA 253

"Lol I see gayplay got a new smaller chain."

Relentless replied Mar 30, 2013 to Is Tony Yayo In Danger?GUNPLAY SENDS GOONS OUT FOR TONY YAYO

25 Mar 31, 2013
Reply by Andrew*G-UnitPromoFL

"Game keeps calling 50 gay but pple that always calls other pple gay cuz they gay the…"

Relentless replied Mar 29, 2013 to Is Game Gay or Not??? Dude haircut is Too femine for a 33 Year old.

37 Mar 29, 2013
Reply by Relentless

"co-sign"

Relentless replied Mar 24, 2013 to Three things made me dislike 50 cent

21 Mar 24, 2013
Reply by juan

"nothin to go off really."

Relentless replied Mar 8, 2013 to I told u bastards.. 50 on a Mike Will Made it beat !!

93 Mar 12, 2013
Reply by Optimus Immortal #SK

"Is 40 getting a million off gayme then?"

Relentless replied Mar 7, 2013 to @40GLOCC: I GOTTA TURN MYSELF IN FRIDAY! ITS BEEN A NICE RUN YALL!.. It WAS FUN WHILE IT LASTED.

19 Mar 8, 2013
Reply by Cawna Store

"Lol flash a strange little boy, he be on thisis50 all day every day and following ev…"

Relentless replied Mar 2, 2013 to BREAKING NEWS: 50 Cent's Obsessed Stalker, Flash, Gets EXPOSED For Making Fake Profiles (Proof Inside) *UPDATE* Flash Diss Added

298 Jun 7, 2013
Reply by Los

RSS




Upcoming Releases

Members

 


Example Searches:
music, girls, Bentley

Latest Activity

Thisis50 TV's 3 blog posts were featured
4 minutes ago
Thisis50 TV posted blog posts
7 minutes ago
Landon Marks left a comment for Landon Marks
33 minutes ago
Landon Marks left a comment for Landon Marks
33 minutes ago
Landon Marks left a comment for Landon Marks
33 minutes ago
Landon Marks left a comment for Landon Marks
33 minutes ago
Landon Marks left a comment for Landon Marks
33 minutes ago
Landon Marks left a comment for Landon Marks
33 minutes ago

© 2014   Created by 50 Cent.

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy Policy  |  Terms of Service

© 2012   Created by 50 Cent.   Powered by .

Badges  |  Help  |  Terms of Service | Privacy Policy